Hvad er fakturaservice?

Fakturaservice er vores svar på debitorstyring. Her sørger vi b.la. at sende faktura til dine kunder, sende kontoudtog og rykkere samt afstemme debitorbetaling. Denne service er til dem som ønsker lidt mere frihed i hverdagen, og garanti for at der altid er styr på kundeindbetalinger. Vi sørger for at kommunikere til dig omkring debitorer som har forfaldne saldi og sammen aftaler vi den rigtige løsninger, hvorvidt det er afdragsordning, inkasso eller noget helt tredje.

Hvordan foregår det?

Det afhænger af din forretningsmodel og vores løsning tilpasses efter denne. Hvis du opkræver dine kunder i faste intervaller, med faste priser. F.eks. husleje. Så behøver vi kun en opstartsfakturering. Her udfylder du en formular som du får tilsendt og så kører faktureringen ellers automatisk.

Hvis du til gengæld laver ordrehåndtering som håndværker eller andet hvor du er på farten kan du blot benytte et link som du udfylder oplysninger på.

Inden du kan gøre dette aftaler vi nogle spille regler som standard betalingsbetingelser og processer for opfølgning m.v.

Når dette er aftalt udfylder du blot vores formular på hjemmesiden som kun du har adgang til. Her kan du udfylde Kundens navn, Beløb og evt. ydelse hvorpå vi sørger for at sende en faktura til kunden.

Det kan også blot være serviceydelser og tidsforbrug sammenholdt med et prisark hvorpå du oplyser os tidsforbruget og kundens navn.

Uanset hvad din proces er, så skræddersyer vi servicen så den passer til din forretning.

Bogføring

Vi bogfører og afstemmer dit regnskab

Økonomisystem

En løsning ud fra dit behov som virksomhed

Digitalt Bogføring

Overblik over din virksomhed i realtid

Frigør Ressourcer

Få tid til andre områder i virksomheden

Rapportering

Vi sørger for at din bogføring er i orden

Elite Support

Brug for assistance? Så er vi altid et opkald væk

Overblik og rapportering

Du får et lækkert overblik med aftalte intervaller som viser dine regnskabstal så som moms, omsætning, fortjeneste, lønudgifter eller andre vigtige nøgletal.

Har du regnskabsmæssige spørgsmål er du altid velkommen på vores telefon hvor vi hjælper dagligt med at svare på alt fra moms til indkøb af aktiver.

</p>

Contact

Bliv Digital

Du er mere end velkommen til at kontakte os for at se og høre mere om vores ydelser. Vi har vores demo-store hvor du kan prøve både selvbetjeningsskærmen og kassesystemet samt høre mere om vores digitale integrationer til dit regnskab.

APINO REGNSKAB

Østre Gjesingvej 3
6715 Esbjerg N

support@apino.dk
info@apino.dk
CVR: 40193154

HER BOR VI

Du finder os her på kortet. Vores indgang er til højre når du ankommer på adressen.

Telefontiden er 9 – 16 alle hverdage.

Ved fysiske møder bedes du booke et møde her.

42 90 25 20

Contact