Lønkørsler til tiden

At lave lønkørsel kan være meget tidskrævende og besværligt når der skal opgøres ferie, personalekonti, acontolønninger og nye elevsatser.

Dette kan specielt være et problem for mindre virksomheder med 10-15 ansatte hvor man ikke har en dedikeret HR afdeling til håndtering af lønkørsel, som kender reglerne indenfor funktionærloven og de branchemæssige overenskomster.

Med vores hjælp kan du fokusere på dine kerneforretning og lade os klare alt det kedelige. Vi har kompetencer indenfor handel, butik, logistik, café m.fl.

Kontakt os gerne for at høre nærmere om vi er specialister i netop din branche.

Lad os sikre din virksomhed

Som kunde hos Apino, sikre vi at jeres medarbejdere får deres løn til tiden, skulle der opstå fejl på lønsedlerne kommer du ikke som ejer/leder i konflikt med dine medarbejdere da vi tilbyder direkte kommunikation til medarbejderne.

Dette betyder at ved spørgsmål om restferie, feriepenge, lønrelaterede spørgsmål til udbetaling m.fl. Så tager vi dialogen med medarbejderen og briefer dig som leder. Det gør at du bedre er klædt på til jobbet som leder, da du ikke også står med de faktiske ansvar for lønkørslen.

Vi har også værktøjer til timeregistrering, feriestyring og kørsel samt overarbejde, disse værktøjer bliver også dine værktøjer således at du ikke skal bøvle med unødvendig administration.

Vi sørger for lønrefusionen ved sygdom, løntilskud og meget mere, dette aftaler vi særskilt hvis det er nødvendigt.

Bogføring

Vi bogfører og afstemmer dit regnskab

Økonomisystem

En løsning ud fra dit behov som virksomhed

Digitalt Bogføring

Overblik over din virksomhed i realtid

Frigør Ressourcer

Få tid til andre områder i virksomheden

Rapportering

Vi sørger for at din lønkørsel er i orden

Elite Support

Brug for assistance? Så er vi altid et opkald væk

Overblik og rapportering

Du får et lækkert overblik med aftalte intervaller som viser dine regnskabstal så som moms, omsætning, fortjeneste, lønudgifter eller andre vigtige nøgletal.
Har du regnskabsmæssige spørgsmål er du altid velkommen på vores telefon hvor vi hjælper dagligt med at svare på alt fra moms til indkøb af aktiver.

Contact

Bliv Digital

Du er mere end velkommen til at kontakte os for at se og høre mere om vores ydelser. Vi har vores demo-store hvor du kan prøve både selvbetjeningsskærmen og kassesystemet samt høre mere om vores digitale integrationer til dit regnskab.

APINO REGNSKAB

Østre Gjesingvej 3
6715 Esbjerg N

support@apino.dk
info@apino.dk
CVR: 40193154

HER BOR VI

Du finder os her på kortet. Vores indgang er til højre når du ankommer på adressen.

Telefontiden er 9 – 16 alle hverdage.

Ved fysiske møder bedes du booke et møde her.

42 90 25 20

Contact