Hvorfor bogfører man?
Hos alle virksomheder er bogføring et vigtigt aspekt,
og det kan være rigtig dyrt at lave strukturelle fejl.
Specielt hvis man ikke kender bogføringsloven
eller får kontrolleret til sin bogføring.
Mange virksomheder begår store fejl når de bogfører
bl.a. aktiver og momsberettigede udgifter.
Hjælp til bogføring
Vi bogfører for dig digitalt med vores systemer som bl.a. inkluderer elektronisk bilagsudveksling og automatisk betaling af regninger, således du slipper for dette.
Du behøver ikke at aflevere mapper med bilag og dedikerer din egen tid til bogføring, dette klarer vi og sørger for indberetning af moms og selvangivelse samt upload af årsrapport såfremt der ikke ønskes revision.
Bogføring
Vi bogfører og afstemmer dit regnskab
Økonomisystem
En løsning ud fra dit behov som virksomhed
Digitalt Bogføring
Overblik over din virksomhed i realtid
Frigør Ressourcer
Få tid til andre områder i virksomheden
Rapportering
Vi sørger for at din bogføring er i orden
Support
Brug for assistance? Så er vi altid et opkald væk
Hvordan foregår det?
Det afhænger af din forretningsmodel og vores løsning tilpasses efter denne. Hvis du opkræver dine kunder i faste intervaller, med faste priser. F.eks. husleje. Så behøver vi kun en opstartsfakturering. Her udfylder du en formular som du får tilsendt og så kører faktureringen ellers automatisk.
Hvis du til gengæld laver ordrehåndtering som håndværker eller andet hvor du er på farten kan du blot benytte et link som du udfylder oplysninger på.
Inden du kan gøre dette aftaler vi nogle spille regler som standard betalingsbetingelser og processer for opfølgning m.v.
Det kan være serviceydelser og tidsforbrug sammenholdt med et prisark hvorpå du oplyser os tidsforbruget og kundens navn.
Når dette er aftalt udfylder du blot vores formular på hjemmesiden som kun du har adgang til. Her kan du udfylde Kundens navn, Beløb og evt. ydelse hvorpå vi sørger for at sende en faktura til kunden.
Overblik og rapportering
Du får et lækkert overblik med aftalte intervaller som viser dine regnskabstal så som moms, omsætning, fortjeneste, lønudgifter eller andre vigtige nøgletal.
Har du regnskabsmæssige spørgsmål er du altid velkommen på vores telefon hvor vi hjælper dagligt med at svare på alt fra moms til indkøb af aktiver.
"Den bedste følelse er når jeg ved at regnskabet stemmer, så sover jeg altså lidt bedre om natten."
Lønkørsler til tiden
At lave lønkørsel kan være meget tidskrævende og besværligt når der skal opgøres ferie, personalekonti, acontolønninger og nye elevsatser.
Dette kan specielt være et problem for mindre virksomheder med 10-15 ansatte hvor man ikke har en dedikeret HR afdeling til håndtering af lønkørsel, som kender reglerne indenfor funktionærloven og de branchemæssige overenskomster.
Med vores hjælp kan du fokusere på dine kerneforretning og lade os klare alt det kedelige. Vi har kompetencer indenfor handel, butik, logistik, café m.fl.
Kontakt os gerne for at høre nærmere om vi er specialister i netop din branche.
Lad os sikre din virksomhed
Som kunde hos Apino, sikre vi at jeres medarbejdere får deres løn til tiden, skulle der opstå fejl på lønsedlerne kommer du ikke som ejer/leder i konflikt med dine medarbejdere da vi tilbyder direkte kommunikation til medarbejderne.
Dette betyder at ved spørgsmål om restferie, feriepenge, lønrelaterede spørgsmål til udbetaling m.fl. Så tager vi dialogen med medarbejderen og briefer dig som leder. Det gør at du bedre er klædt på til jobbet som leder, da du ikke også står med de faktiske ansvar for lønkørslen.
Vi har også værktøjer til timeregistrering, feriestyring og kørsel samt overarbejde, disse værktøjer bliver også dine værktøjer således at du ikke skal bøvle med unødvendig administration.
Vi sørger for lønrefusionen ved sygdom, løntilskud og meget mere, dette aftaler vi særskilt hvis det er nødvendigt.
Lad os håndtere dit Regnskab
Udfyld formularen nedenfor, så bliver du kontaktet af en af vores bogholdere.