Teamet bag Apino

Her kan du læse lidt om holdet bag Apino. Hvis du har spørgsmål eller søger mere information kan du kontakte vores medarbejdere direkte herunder.

Husk dog at du vil få hurtigere svar på dine spørgsmål ved at skrive til info@apino.dk eller kontakte vores kundeservice på telefon 42909064.

 

Glenn Skovby

Glenn Skovby

Direktør og bogholder

Email: gs@apino.dk

Telefon: 52190173

Henrik Clausen

Henrik Clausen

Bogholder

Email: hc@apino.dk

Telefon: 42909064

Dig?

Dig?

Freelance Bogholder

Email: dinmail@apino.dk

Telefon: 42909064

Vi har lavet en FAQ til dig hvis du har brug for det

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har min egen bogholder idag, kan jeg bruge Apino?

Selvom du har din egen bogholder idag, betyder det ikke at vores løsning ikke er relevant. Regnskabsbranchen er under rivende udvikling og din bogholder vil sandsynligt blive udfordret på opgaver over tid.

Hvis du absolut gerne vil beholde en bogholder på trods af den større omkostning tilbyder vi også at skræddersy en digital løsning i samarbejde med din bogholder, så han/hun kan overtage efterfølgende. Dette vil være en engangsudgift for jer og derefter evt. support aftale. Kontakt vores kundeservice for mere information herunder.

Hvem er Apino?

Apino er et regnskabsbureau som tilbyder en digital fuldservice løsning der inkludere alt et regnskab kræver til en fast pris hver måned. Du får både hjemmeside login, mobil app til overblik og scanning af kvitteringer. Du kan ligeledes sende fakturaer til en dedikeret mail adresse som udleveres, og ønsker du vi skal stå for betalingen af regningerne ligeså, så klarer vi også dette.

Generelt set skal du betragte os som dit hovedkontor. Vi sørger for alle dine kontorfunktioner, men du betaler selvfølgelig kun for dem du har brug for, om det måtte være IT, HR, Indkøb eller andre services.

Du kan læse mere om vores historie under Om Os i menu’en.

Hvad betyder fast pris?

Det betyder at du har en fast pris jf. din omsætning som du kan forholde dig til. Stiger din omsætning, så stiger din pris. 

Hvad sker der, hvis min omsætning stiger eller falder?

Vi beregner din pris hvert år i januar måned, hvorefter du bliver kategoriseret. Såfremt du omsætter for mere end din kategori bliver du opgraderet til næste, men ikke bagudrettet.

Hvis året er afsluttet og din omsætning er faldet, så nedgradere vi automatisk dit abonnement pr. nyt regnskabsår.

Hvilke ydelser er ikke en del af aftalen?

Der er mange ydelser som ikke er inkluderet i regnskabsservice abonnementet. Det kunne f.eks. være ting som lønkørsel, faktureringsservice, fakturabetaling, rådgivning til beslutninger i driftmæssig regi som f.eks. investeringer.

Du kan læse mere om alle vores services i menu’en hvor du kan se hvad vi også tilbyder udover regnskabsservice.

Kontakt os

Vi kan altid kontaktes både pr. telefon og email, vi tilbyder også fjernsupport via software til onscreen hjælp og ligeledes fysiske møder på vores kontor. 

info@apino.dk

42 90 90 64

Niels Bohrs Vej 6, 6710 Esbjerg

Hverdage: 08:00 - 16:00 - Weekend: Lukket